Ibrány Város Önkormányzata az „Ibrány Város Önkormányzata ASP központhoz való csatlakozása” című, KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16-2017-01219 azonosítószámú pályázat keretében 7.000.000 Ft. vissza nem térítendő támogatást nyert.
A projekt célja az adminisztratív terhek csökkentése, amely a szolgáltató közigazgatás szervezési feltételeinek fejlesztésén (szervezet,- szabályozás,- és folyamatfejlesztés) és az elektronikus folyamatok fejlesztésén, szakrendszerek egységesítésén, fejlesztésén, szolgáltató képesség növelésén keresztül valósul meg.
A megvalósítás során kialakításra kerül az egységesített önkormányzati elektronikus ügyviteli megoldások bevezetése az önkormányzati ASP központhoz történő csatlakozás megvalósításával. A projekt végrehajtása során a közigazgatás adminisztratív terheinek csökkenése és a minőségi színvonal emelése érdekében megtörténik az informatikai rendszer fejlesztése és az elektronikus ügyintézés kiépítése.
Megvalósításra kerülő tevékenységek:
1. szakmai tevékenységek:
• Informatikai fejlesztés (eszközbeszerzés)
• Működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása
• Önkormányzati elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó feltételek kialakítása
• Önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása, migrációja
• Tesztelés, élesítés
2. Projektmenedzsment
3. Horizontális követelmények teljesítése
4. Kötelező tájékoztatás, nyilvánosság
Projekt megvalósítási időszaka: 2017.06.01. - 2018.05.31.